17 Ağustos 2011 Çarşamba

Cheetos

Dün akşam mutfakta iş yaparken Nil geldi, Çitos istiyorum dedi. Babasıyla şöyle bir donduk kaldık. Acaba yanlış mı anladık diye baktık birbirimize.
-Ne istiyorsun Nilcim?
-Çitos
-Nerede var Çitos?


Bizi bisikletine takılı çantasının yanına götürdü. Çantayı açtık içinden Cheetos paketi çıktı!

- Kim verdi sana Cheetos?
- Hatun
- Ah o hatunu ben dövcem
- Döv (anında satar)

Sen git her pazarını ver, organik besle yavruyu, losyonları paraben var mı diye incele, bulduklarını çöpe at, çocuk sen yokken Cheetos yesin. La havle!

2 yorum:

  1. Eheheh sen duuuur, cok az kaldı bir bakacaksın ki ipler bir anda elinden kaymış gitmiş. Sakızı da öğrenmiş, bisküviyi de, çubuklu şekeri de.. Çok az kaldı çok :)

    YanıtlaSil
  2. Sakızı yutmuşlupu var bile :)

    Bisküviyi ben de veriyorum ama nadir. Ama bu biraz beni zorladı valla.

    YanıtlaSil