10 Ağustos 2011 Çarşamba

Ne ördekmiş!

Nil banyoda penguenleri, kutup ayıları, Dupdup'u ve ördekleri ile yüzmeyi seviyor. Ama banyoyu sevmiyor. "Kafama dokunmayın, su olsun yüzerim" modunda. Belki de kafasına dokunulması konusunda annesine çekmiştir.

Neticede ördeklere bayılıyor. Dün kafaları mıknatıslı ördekler aldım, oltayla yakalanıyor bunlar. Küçücük bir şişme havuza belki 2 cm su koydum, içine de ördekleri. Kenarına da çocuklar için olan bir yükseltici koydum.

Ben banyo yaparken o ayaklarıyla içine girdi, yükselticiye de poposunu koymak suretiyle oturdu. Sonra ayaklarını suda vurmaya başladı. Ben banyodan çıkarken ellerini vurmaya başlamıştı suya. Sonra kendisini oradan çıkartmaya çalışırken ağladı da ağladı. En son saçlarını bandırıyordu suya. Keşke resmini çekseydim çünkü görmeyen inanamaz.

Nasıl oldu da 2 cm yüksekliğindeki sudan kızım sırılsıklam çıkmıştı???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder