18 Ekim 2011 Salı

Bakıcam


Cumartesi günü Funda & Arda geldiler. Bütün gün kaydıraktan aşağı uçan iki şeker fareyle geçti. Bizimkiler çok mutluydular ama hır çıkmıyordu demek yanlış olur. Arda neye el attıysa Nil “ben oynıycam” diye ağlayarak hır çıkardı.

Neticede arada arıza çıksa da oynadılar, bütün gün kaydıraktan kaydılar. Yılda 2 defa sallandığı salıncağı Nil için vazgeçilmez oldu vs.

Sanıyoruz Arda’nın ilk aşkı Nil oldu, sarılıp öptü, bol bol cici yaptı :)

Nil de kız cilvesi yapmak üzere bana gelip gelip “ama istemiyoruuuum” dedi :)

En nihayetinde Ardanın altının değişmesi gerekti ve tuvalete gittiler. Bizimki de peşlerinden. Funda içeriden sesleniyor: “Nilcim, hadi sen içeri git.”

Nil: “Bakıcam ben de, bakıcam!”

Ben: “Nil, hadi gel, bak içeride ne var.”

Nil: “Bakıcam ben de, bakıcam!”

Fatih: “Yok artık!”

Kız babası olmak kolay değil tabi, daha 2 yaşına gelmeden baba fenalıklar geçirmeye başladı :)

Bir şekilde engelledik neticede.

Sevgili anneler, mümkünse artık yeni arkadaşlarımızın isimleri Arda olmasın. Küçük Arda, Büyük Arda, Diğer Arda, Parktaki Arda gibi kızımın kafasını karıştırdık yeterince.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder