11 Ekim 2011 Salı

Gece kuşu

Biz kimiz ki çocuğu 21:30da yatırmaya falan çalışıyoruz?

Her gece ama her gece tam yatıyoruz, bizimki "Ben bir babaya bakıp gelecem" diyor. Ama her gece.

Her gece salona gidiyor, babayı alıp geliyor, bizi yatırıyor, sonra, "Ben bir içeriye bakıp gelecem" diyor. Kalkıyor karanlıkta içeriye gidiyor, 1-2 oyuncağı dürtüyor, sonra canı sıkılıyor, yatağa geliyor.

"Kitap oku"lar, "Masal" anlatlar, bitmiyor da bitmiyor.

Yedi cüceleri ister, Kırmızı şapkalı kızı ister, Pinokyoyu ister. Artık intiharın eşiğinde gezersin, o uyumaz.

Dün babası başladı masal anlatmaya (Yedi cüceleri istedi):

Pamuk prenses miydi onların kankası?
Başladı anlatmaya ama cücelerle şirinleri karıştırdı.
Fatih onlar şirinler diyorum
amca çocuğu zaten onlar, yan komşuları diyor :)

Sonra pamuk prenses iPadle falan bişiler yaptı, ben gülerken duyamadım çok fazla :)

Allahtan minnoş uyudu, biz de Big Bang Theory seyrettik, gece taçlandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder